Są pewne zasady !

Komentarze mile widziane, ale nie obraźliwe. Tego typu wiadomości będą usuwane.

poniedziałek, 20 czerwca 2011

Przeczytałam - Książę Mgły Carlos Ruiz Zafon

Właśnie taką piękną książkę dostałam dzisiaj rano w szkole od moje ukochanej polonistki, w nagrodę za czytelnictwo. W prawdzie zajęłam drugie miejsce, ale nie wydaje mi się żeby czytanie na szybkość, tak jak to robi moja pierwsza koleżanka (wydaje mi się że tak robi), nie jest niczym szczególnym trzeba czytać co się lubi. Takie jest moje zdanie. A wracając do książki. Jest wojna. 1943 rok. Troje dzieci Max, Alicja i Irina oraz ich rodzice przeprowadzają się do małej rybackiej osady na wybrzeżach Atlantyku. Wprowadzają się do domu okrytego tajemnicą i zarazem tragedią.       Poznają tam pewnego chłopca, tajemniczego maga i latarnika. Bardzo mi się podobała, co można wywnioskować po tym, że przeczytałam ją w kilka godzin ( ok 5/6 h. ) z czego zdecydowana większość w szkole.

Wracając do szkoły. Dzisiaj mieliśmy próby do naszego przedstawienia na zakończenie szóstej klasy. Myślę, że to całe nasze przedstawienie jest żałosne, bo czego niby się spodziewała nasza pani dając nam role niecały miesiąc przed końcem roku ? A dobrze wiedziała, że nasza klasa ma problemy z pracą zespołową. Dodatkowo były jeszcze próby przekazania sztandaru. Muszę mówić krótką, że tak powiem, hmm.. no nie wiem informację co mają robić z naszym sztandarem. Lepiej, przepiszę ją tutaj:

Przekazujemy Wam sztandar. Symbol Szkoły Podstawowej nr 1 w Dobrym Mieście. Opiekujcie się nim i godnie reprezentujcie naszą szkołę. 

Coś takiego. Już nie przynudzam ok. Dzisiaj jestem wniebowzięta, bo dostanę stypendium sportowe, mianowicie nakolanniki (do siatkówki, bo u nas w mieście ten sport rządzi). Jakoś dużo nagród na koniec szóstej klasy. Dodatkowo jeszcze nagroda za średnią powyżej 5,0 i stypendium naukowe na średnią powyżej 5,5. Ja mam 5,75. Coś wydaje mi się, że za mocno się chwalę, ale... Po prostu bardzo się cieszę. Mam nadzieję, że jesteście ze mną. 

Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz