Są pewne zasady !

Komentarze mile widziane, ale nie obraźliwe. Tego typu wiadomości będą usuwane.

sobota, 11 czerwca 2011

Ubierz się modnie i przystępnie w Second Handzie

Wiele z Was uważa, że ubrać ubrania, które ktoś już nosił to wstyd. Wcale nie ! Ubrania w Second Handach są tanie, a wszystkie mają markowe metki. Oto kilka propozycji jak ubrać się w Second Handzie. Po dzisiejszej wizycie w takim sklepie.

Zestaw 1

Na luzie
Wszystko co mam na sobie ( nawet buty ) są z Second Handu. Cena takiego zestawu to 32 zł. Za tyle kupisz sobie jedną parę spodni, bluzkę lub dodatek w H&M, Reserved, Cropp'ie, Zarze i innych popularnych i drogich sieciówkach. Mam jeszcze kilka słów do powiedzenia o tej koszulce. W ostatnim Twiscie przeczytałam, że w tym sezonie "totalnie" trendy są koszulki z nadrukami. Tam figurowały ceny od 32 do 123 zł ! Za tę koszulkę dałam tylko 8 zł. Jest różnica prawda? Dodatkowo powiem, że są na niej bohaterowie "Czarnoksiężnika z Krainy Ozz". Torba kosztowała 10 zł. Teraz dużo osób nosi torby z nadrukami, a nawet wykonane z surowców wtórnych np. starych bilbordów. Takie tenisówki widziałam na wielu stopach w mojej klasie. A jednak wszyscy kupowali je w obuwniczych, gdzie zapewne dali na za nie 30+. A ja tylko 6 zł.


Propozycja kolczyków


Te kolczyki zrobiłam sama. Kupiłam sobie zestaw na Allegro bodajże za 29,99 i wystarczyło mi rzeczy na ponad 40 par kolczyków. Opłacalne, zwłaszcza że ludzie kupują takie rzeczy, więc można też na tym zarobić.




Jutro dodam inny zestaw, żebyście mieli niedosyt :)
Pozdrawiam

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz